HURTOWNIA KOSMETYKÓW

Drogerie Polskie

Drogerie Polskie planują przyspieszony rozwój
Kuponowy program lojalnościowy, wprowadzenie marek własnych, podstawowa lista asortymentowa, wewnętrzna wizualizacja sklepów, pismo dla konsumentów – to tylko niektóre z założeń sieci Drogerie Polskie na nadchodzący rok. Strategię rozwoju sieci przedstawiła prezes Teresa Jonas podczas jesiennej konferencji Drogerii Polskich, która odbyła się 16 listopada w Szczyrku. – W sieci Drogerie Polskie jest już zrzeszonych ponad 250 sklepów. Skala przedsięwzięcia się liczy, ale najważniejsza jest jakość i na nią musimy obecnie postawić w relacjach z klientami oraz z dostawcami, którzy oczekują zwrotu z inwestycji w nasz projekt. W obliczu niezwykle gwałtownych zmian zachodzących na rynku drogerii, my również musimy przyspieszyć i natychmiast wprowadzać rozwiązania, które pozwolą nam zatrzymać obecnych klientów i zdobyć nowych – zaakcentowała Teresa Jonas. Niemal wszyscy uczestnicy konferencji podjęli decyzję o wdrażaniu programu lojalnościowego Core Coupon w swoich drogeriach, który jest obecnie priorytetowym projektem dla Drogerii Polskich.
Sieć wprowadza pełne wizualizacje sklepów. Drogeria w pełni urządzona według standardów sieci została otwarta w sobotę 17 listopada w Dobrzeniu Wielkim. Kilkanaście kolejnych placówek już jest przygotowanych do całkowitej zmiany wystroju wnętrza.
Drogerie Polskie będą kontynuowały kampanie reklamowe i promocyjne w mediach mające na celu budowanie wizerunku sieci w oczach konsumentów. Sieć przygotowuje się także do wypuszczenia na rynek własnego pisma kierowanego do konsumentów.


 

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

61 81 81 399 biuro@anmar.com.pl

NEWSLETTER

Zapisz się do naszej subskrypcji, żeby otrzymywać aktualną ofertę na e-mail.